torsdag den 2. august 2012

Copenhagen


De sidste tre dage har jeg brugt med min mor i København, lidt en pludselig indskydelse at vi skulle tage der over, rent faktisk blev det bestemt dagen inden vi tog af sted. Jeg har før været i København, men det var mere for at gå på sight seeing, eller til koncert, men det at opleve byen med shoppingposer i hånden er bare noget helt specielt. Når man kommer fra en lille by i Jylland, er det så vildt fedt at komme til København og jeg vil godt indrømme at jeg lod mig gribe af stemningen og mit master card var der min tro følger. Har købt en helt masse lækkert tøj fra blandt andet Day Birger Et Mikelsen, Monki og så var jeg inde ved M·A·C og snakke lidt med en professionel makeupartist, og få lagt en skøn makeup, men alt det kommer senere i et andet indlæg. Jeg håber at i alle nyder sommeren derude!




KKK Lea Melanie

Følg bloggen på facebook 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar